La primera vegada que vam parlar dels reptes ningú tenia molt clar a què ens referíem. Tots estaven a l'expectativa de què voldria dir allò.
Els reptes que vam proposar eren propostes on ells fossin capaços de connectar el tema del projecte: els dibuixos animats, amb les diferents àrees que treballem normalment: matemàtiques, llengua catalana, llengua castellana, llengua anglesa, educació física, les TIC, entre d'altres.
D'aquesta manera, volíem aconseguir que ells observessin que tot el que fem, veiem, sentim, diem, escoltem, està totalment connectat. El que fem a l'escola és part de la nostra vida, és important connectar allò que aprenem amb la realitat.
Van plantejar molts reptes però no tots els podíem dur a terme per temps o per disponibilitat de materials. Això és part del desenvolupament d'un projecte, tot va sorgint dia a dia i treballem amb allò que tenim, no es tracta de fer cap mena de previsió.
Proposta de reptes:
Equip de curiositats: Fusió de dos dibuixos animats (Àrea de plàstica).
Equip de creació: Quantes persones han vist...? (Enquestes a primària) (Àrea de matemàtiques i Àrea de medi social).
Equip de la finalitat: Quantes persones han vist...? (Enquestes a infantil) (Àrea de matemàtiques i Àrea de medi social).
Equip d'inspiració: Relat d'una història en format còmic (Àrea de llengua i plàstica).
Equip d'història: Objecte animat (Àrea de llengua castellana i plàstica).
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada